vrijdag 24 januari 2014

Barnart

Vandaag kwam ik op Facebook op een leuke FB-pagina terecht, namelijk die van Barnart.




Ik zag een leuke Deel en Win-actie waar ik me natuurlijk voor heb aangemeld, maar zag veel mooie bolletjes wol voor weinig!

Mocht je nou nog wolletjes zoeken, neem dan daar eens een kijkje!!

Vandaag is mijn vader weer thuisgekomen uit het ziekenhuis, het gaat heel goed met hem! Gelukkig is dit nu achter de rug en kan hij nu 8 weken van zijn verplichte rust genieten!

Zelf wil bij mij de griep maar niet echt overgaan, al wordt het langzaamaan gelukkig wel wat beter!

Iedereen alvast een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat het met je vader goed gaat en hij naar huis mag. Voor jou beterschap van dit hardnekkige griepje. En wat een mooie garens op die fb site. Dank je wel voor het delen
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed te lezen dat het goed gaat met je vader en lekker weer thuis is!
    Mooie wolletjes inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie garen hoor. Hopelijk win je zo'n pakket dat zou leuk zijn. Fijn dat het beter gaat met je vader, mag hopen dat hij 8 weken verplichte rust volhoudt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip. Ik heb m ook meteen geliked en gedeeld, zou leuk zijn om te winnen :) En fijn dat je vader weer thuis is. Al is 8 weken verplicht rusten ook nog best wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke actie en fijn dat je vader weer thuis is en voor jou ook beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa..ik zag hem ook en heb dezelfde aktie gedeeld op FB, ben alleen wel heel benieuwd of het ook een beetje zacht garen is, ken dat ICE verder niet. Veel beterschap voor je vader, fijn dat hij weer thuis is! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een heerlijk nieuws van je vader, zeg! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je vader thuis is en het goedmaakt, zijn thuisrust zal hem vast goed doen en zal wel nodig zijn! Ook jij hebt nog wat rust nodig denk ik :-) De wol ziet er goed uit, ga zeker eens een kijkje nemen daar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elise, hoe is het met je vader? Lukt het hem om de nodige rust te houden? Groetjes, Ricky

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!