zaterdag 9 november 2013

Holy Stitch (en bingo)

Vanochtend had onze oudste eerst weer een volleybaltoernooi, waar we weer vroeg voor uit de veren mochten... En het leek ook of de jeugd nog slaperig was vandaag, want er werd niet erg goed gevolleybald... Maar ondanks hun matige prestaties vandaag zijn ze toch nog weer 1e geworden!! Kijken of ze dan volgende maand kampioen kunnen worden...

Met Annelieke ging het alweer wat beter na de val van de fiets, tot één van de ouders vanmorgen even gek met haar deed en ze weer op haar kont viel... :-( Opnieuw pijn, dus nu toch maar echt even heel rustig aan!!!

Vandaag en morgen is Holy Stitch! weer in Leeuwarden!! Ik was er nog nooit eerder geweest (was ook nooit eerder creatief bezig haha), maar nu wilde ik toch heel graag eens kijken wat het precies was.

In de oude gevangenis 'De Blokhuispoort' in Leeuwarden zijn er 50 cellen ingericht tot kleine winkeltjes, waar creatievelingen hun spulletjes verkopen. En leuk dat het is!!!

Ik ging natuurlijk ook bij een paar bloggers langs, leuk om te zien wie er nou achter een blog zit!

Zo kwam ik eerst bij Pipowagen aan zee. Toevallig had ik bij haar laatst ook een give away gewonnen, maar ook nu vond Post.nl het nodig de labels niet bij mij te bezorgen... GRRRRR!!! Ze had de labels allang verstuurd, maar ik heb ze niet ontvangen en dus kreeg ik van haar zomaar een nieuw setje kaartjes!! Zo lief!! (En die Post.nl kan wat mij betreft een HELE HOGE BOOM in!!!). Ook kocht ik nog leuke kaarten en sluitzegels bij haar.

De kaartjes die ik kreeg!

De kaartjes en sluitzegels die ik kocht bij
Pipowagen aan zee.

Daarna ging ik de volgende cel in en kwam ik bij Katrein Kunst en Vrolijke famkes terecht. Laatst ben ik al eens bij 'Katrein' in de winkel in Sneek geweest, en ook nu verkocht ze weer erg leuke dingen!! Bij haar hebben mijn oudste en ik oorbellen voor mijn dochter gekocht, paddestoeltjes! 


We kregen ze mee in een leuk
stervormig doosje 

Een andere cel die we in gingen werd ook bewoond door iemand uit blogland, alleen kende ik haar nog niet... Dit is Toffe stoffies! Bij haar kochten we voor beide meiden leuk gehaakte uiltjes en nam ik natuurlijk toffe stoffies mee!!


De uiltjes...

... en toffe stoffies!!

Daarna ging ik een cel waar superleuke stofjes lagen!! De dame die hier verkocht is mooi MAM! Ik zag één (eigenlijk veel meer) wel heel erg leuke liggen en kocht deze. Leuke is dat ze bij mij in de wijk woont en ik dus binnenkort zeker bij haar langs ga, want ze heeft ook leuke spullen voor het maken van buttons!!!


Het leuke stofje nog in een
plastic zakje

En natuurlijk kon ik BD-Designs niet overslaan!! Hier kocht ik nog een paar leuke kaarten!!


Ik vind dit zulke mooi getekende
kaarten!!

Ik ben dus met veel leuke spullen weer naar huis gegaan! Ik ga er zeker vaker naar toe en wie weet misschien ooit nog eens zelf staan??

En natuurlijk hebben jullie ook nog 2 nummers van mij tegoed, dat zijn...


B9 en O70

Een heleboel leuke links die zeker een bezoekje waard zijn!!

9 opmerkingen:

  1. Lijkt me een leuk evenement! En wat heb je toffe dingen gevonden!
    Hopelijk kan Annelieke het wat kalmer aan doen... Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes zeg en wel heel gevaarlijk een stoffenmevrouw om de hoek haha!
    Ik hoop dat je meisje snel echt helemaal geen last meer heeft, echt niet leuk.
    En dat de bingonummers betreft, jullie hebben niet geblazen zeker...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Ik zou er ooit eens zelf gaan staan maar 90 euro voor 2 dagen vind ik best wel veel. Bovendien denk ik dat ik na die 2 dagen nóg twee dagen nodig heb om bij te komen haha! Maar voor leuke spullen moet je inderdaad daar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij een leuk evenement. Helaas te ver rijden voor mij.
    En mijn bingo? ha, voorlopig niet hoor. Heb er pas 2 op de bovenste rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingetjes heb je daar gevonden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gister ook naar holy stitch geweest. Was er ook nog nooit eerder geweest en vond het ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooit wil ik er ook nog een x naartoe maar het is niet om de hoek....... helaas! Superleuke dingen hebben jullie gekocht en natuurlijk gekregen! Veel plezier ermee! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stofjes!!!!!!
    en alweer geluk beide cijfers staan op mijn kaart.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat was ik graag komen kijken, maar helaas auto-gedoe :-( Hopelijk in Mei!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!