vrijdag 25 oktober 2013

Mijn kleinste schatjes!!!

Vandaag lagen onze beide poezels heerlijk bij mij op de bank, wat mij mooi de gelegenheid gaf ze gauw op de foto vast te leggen!

Gracie

Taz


Taz lag vanavond zo lief samen met de knuffel van Annelieke op de bank. Heel vertederend!!

En zojuist zag ik dat mijn vorige berichtje de 200ste was! Wauw, wat gaat dat snel zeg!!

Morgen ga ik lekker naar mijn beste vriendin!! We hebben elkaar nog bijna niet gezien sinds onze terugkeer uit de VS, alleen heel kort bij aankomst op Schiphol. Dus morgen kunnen we eindelijk weer eens 'live' kletsen!!! Eerst nog ruim 2 uur richting het zuiden rijden, dan lekker 2 dagen bijkletsen!! Zin in!!!

En oooohhhhh, wat heb ik ook veel zin in maandag, zo leuk om de bingo te gaan starten!! Er zijn al 35 deelnemers!! Mocht je nog mee willen doen, laat dan hier een bericht achter en stuur me een mailtje! Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar!!

Wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend!!



8 opmerkingen:

  1. ha die taz, bij mij is het Fien die altijd tegen de knuffel gaat liggen. Had je die poezen ook in de VS?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb ze daar bij een kattenopvang bij iemand thuis vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Veel plezier en een fijn weekeinde!

    Liefs, evita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke poezen heb je, zelf heb ik er 4 :)
    Heel veel kletsplezier bij je vriendin, dat kan soms echt deugd doen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!