maandag 28 oktober 2013

Heerlijk weer...

... om binnen lekker bij de warme kachel te zitten!!! Wauw wat een wind zeg!!!

Helaas hebben we door deze storm wel wat schade thuis, onze schutting is kapot- en omvergewaaid.


De schutting laat ik nu zo maar liggen en maar vingers kruisen dat hij niet tegen raam wordt aangeslagen door de wind. Heb er nog aan gedacht het ding weg te halen, maar vrees dat ik dan zelf de lucht in ga.... :-) 

Gisteravond kwamen we weer terug vanuit Brabant, waar we een heerlijk en gezellig weekend hebben gehad!!

Zaterdagmiddag gingen zij en ik even Eindhoven in, omdat we allebei een bepaalde winkel graag wilden bezoeken. Een winkel waar ik nog nooit eerder was geweest, simpelweg omdat ze die nergens hebben in het Noorden.... Ik hoop dat ze daar verandering in gaan brengen!

En daar kochten we dit:

Enig idee welke winkel dit is???

Eigenlijk wilde ik ook heeeeeeeel graag deze klok...
Maar die hadden ze helaas niet meer....

Mochten jullie in een ander filiaal van Flying Tiger nog deze klok tegenkomen, dan hou ik me aanbevolen!!! Zat er al aan te denken de klok zelf te gaan maken, maar voor zo weinig geld gaat me dat niet lukken! Ook gingen we nog even naar een (overvol) wol- en stoffen winkeltje, waar ik nog 2 bolletjes wol kocht om te gebruiken op de sokkenloom. (Zie foto verder naar onder)

Gisteren zijn we lekker het bos ingegaan en hebben onze jongste dames nog wat eikeltjes en dennenappels gezocht. Maar eens even kijken of ik daar iets leuks mee kan doen..



Lekker klimmen!

En zagen we nog verschillende paddenstoelen...

Ik hou wel van de herfst met al die mooie kleuren!!

Gistermiddag nog een beetje leren haken, straks nog maar eens even proberen of het me nog weer lukt.... Vanmiddag ben ik begonnen op de sokkenloom, ben benieuwd of het wat gaat lukken....


Het begin is er!

En vanavond beginnen we dan (eindelijk) aan de bingo!!! Ik heb er superveel zin in, jullie hopelijk ook!! Vanaf vandaag trek ik iedere avond rond 20.00 uur een nummertje!

En voordat ik het vergeet.... zij en ik gaan binnenkort samen een kleinigheidje weggeven... dus hou onze blogs in de gaten!!!!








13 opmerkingen:

  1. Inderdaad, lekker binnen blijf weer.. Hier staan de schuttingen gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja eigenlijk geen weer om er uit te gaan. Helaas ik zit toch op de weg (want mij te betreft te veel, maar ja). Zo te horen is het hier minder echt als bij jullie en ik vind het er hier al aardig opgaan.

    Ook even lopen spieken bij Flying Tiger. Nog nooit eerder van gehoord, maar wat een leuke winkel. Ennuh hij zit hier nog niets ver weg. Mocht ik er komen zal ik zeker voor je kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schuttingen staan hier ook nog, maar het as een hele onderneming om met de auto Vogeltje op te halen op zijn boerderij!
    En Muis zit al de hele dag in de trein onderweg naar ons en zij komt de hele tijd vast te zitten met de trein...
    Ze is nu (14.50) "al" in Utrecht... (vanmorgen om 7.30 de trein in Roeselare gepakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zijn de schuttingen ook al omgewaaid!
    Pfffff wat een storm, maar lekker in huis blijven als je er niet uit hoeft.
    Fijne avaond vanavond bij de Bingo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schutting van de buren ligt er nét zo bij. Hier in de wijk ontzettend veel dikke bomen omgewaaid, ook op auto's. Zo eng! Ik ga mooi niet naar voetbaltraining, eerst moet echt de wind nog minder worden. En puinruimen hier in de tuin. Ik zag meteen waar je geweest was, toffe winkel hè! In Utrecht ben ik er geweest en Haarlem is mijn volgende winkeldoel. Volgens mij zit daar ook een Tiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, wat een storm vandaag, ook hier in het hoge noorden...
    Ik ben in de zomer voor het eerst in een flying tiger winkel geweest, die in Almere! Dat is nog te doen wanneer je uit Friesland komt, dan valt het op zich nog mee!
    Maar...ben je al eens bij Sostrene Grene geweest dan?? Ook zo'n heerlijke winkel waar ik altijd heeeeel hebberig van wordt....?
    Zit in Groningen, als enigste in Nederland!
    Dat noem ik toch-nog-eens-iets-dichtbij!
    Groet, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een weer he, zag al menig boom in LWD om gevallen op fb.. Nummertje trekken?? waar ben jij dan mee bezig?? Ik heb blijkbaar iets gemist vorige week... ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik organiseer een bingo waar volgers aan mee mogen doen! Vandaag (zojuist) begonnen, dus je kunt nog meedoen!!

      Verwijderen
    2. Oke ik doe mee. Lijkt me leuk :-) Stuur je zo een mailtje.

      Verwijderen
  8. Dat is balen vna de schutting. Maar ik zit nu naar het journaal te kijken en het schijnt echt wel heel heftig te zijn geweest die storm. Gelukkig gaat ie vannacht weer liggen. Sterkte met de schade om je huis heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O nee, balen dat de schutting het heeft begeven! Wat een storm hè? Onze hele voortuin is onzichtbaar onder alle bladeren ;)
    Superleuk dat je naar Flying Tiger bent geweest!!! Het is één van mijn meest favo winkels, heerlijk om te snuffelen!

    Succes met de sokkenloom, fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was een heftige storm ja...bah! Jij hebt een lekker week-endje gehad...heerlijk, ik heb de Flying Tiger afgelopen zomer in Denemarken tijdens onze vakantie ontdekt, wat een zaaaaaalige winkel hé...hahaha
    Een sokkenloom wat spannend, ben benieuwd! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!