woensdag 28 augustus 2013

Het resultaat!

En zo is de sjaal geworden!!



Ik ben heel tevreden!!! Wie weet ga ik er nog wel eens 1 maken... Een houten loom bedoel ik dan, sjaals komen er zeker wel! ;-)

Wil ik jullie ook laten zien waar mijn moeder momenteel mee bezig is, zij is ook erg creatief en werkelijk van alle creatieve markten thuis!!

Ze helpt nu iemand met het maken van handdoekjes voor een goed doel. Ze borduren speciale randen met de tekst 'huskedoekje' (toiletdoekje) op een handdoekje (formaat gastendoekje). Hiermee zamelen ze geld in voor Doejowili. Deze groep van 8 personen gaat de Alpe d'Huez beklimmen voor het KWF-kankerfonds. Een supergoed doel dus, waarvoor ik met alle plezier een handdoeken kocht. Ik hoop dat ze genoeg geld zullen inzamelen, zodat ze mee kunnen doen aan de Alpe d' Huzes!!



11 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere chunky sjaal!
    De handdoekjes zijn ook super!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je sjaal is super geworden! Leuk de handdoekjes! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren van de sjaal gaan erg goed bij elkaar.
    Laat maar komen die herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij het zien van de loom dacht ik, het zal wel maar het resultaat is super leuk.En die overgang van kleurtjes is ook erg leuk. En je moeder doet ook leuke dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sjaal is super geworden, en zal veel draag plezier geven. En wat leuk dat je moeder ook zo creatief is. Ze maakt ook hele mooie dingen
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je sjaal is super geworden! Mooie kleuren!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sjaal & handdoekjes :).
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sjaal is leuk geworden, echt tof! En de handdoekjes mogen er ook zijn, echt goed gevonden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel mooi geworden... Die handdoekjes zijn ook erg leuk,huske, hahaha,grappig...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie sjaal zeg!

    en wat lief van je mams wat ze maakt... helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!