woensdag 21 augustus 2013

Alweer post!

Vandaag mocht ik alweer post ontvangen, heerlijk!!

Van Ladybug en co kreeg ik een heel mooi ritstasje, ze blogde hier al over maar toen wist ik nog niet dat ik één van de gelukkige ontvangers zou zijn... :-) . Ik kreeg dit tasje omdat ik haar 300ste volger was geworden.


Mooi hè?!

Dank je wel Annemarie!!


Vandaag was ik eerlijk gezegd een beetje lui en kwam er niet veel uit mijn handen. Een was gedraaid en samen met de oudste de pruimen geplukt waar we (zonder al te gevaarlijke capriolen hoeven uit te halen) bij konden komen. De eerste oogst was ruim een kilo, morgen maar weer opnieuw proberen...


En dan morgen maar weer een actiever dagje!! :-) 

4 opmerkingen:

  1. Mooie post! Vroeger stond bij ons ook een pruimenboom in de tuin, lekker!! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje ! & af en toe een lui dagje is ook wel lekker toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tasje!! :D En heerlijk al die pruimen, yum!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!