dinsdag 14 mei 2013

Post!!

Vandaag, net voordat ik het nare telefoontje kreeg, had ik de post net uit de brievenbus gehaald. En daar zaten 3 flinke enveloppen in!!

Met veel plezier maakte ik ze open!

De eerste flop kwam van Zaanse Zolder. Ze stuurde me een snailmail terug omdat ik haar zomaar een puzzeltje van een slak had gestuurd. Had dus helemaal niet gehoeven Syl!!!! Ik stuurde het met plezier!!

Maar ben natuurlijk wel heel erg blij met alle leuke spulletjes die Syl stuurde!!


Ik kreeg kleine snorretjes, heerlijke dropjes(!!), washi tape, leuke labeltjes en kaartjes, nagel versiering, een leuke kaart van een olifant (of is het nou een theepot?) en een gehaakt hartje.
Maar wat ik misschien nog wel het mooiste vond 
was het kaartje op de envelop. Daarop staat
deze mooie tekst:

Be content with what you have; rejoice in the way
things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
Lao Tzu

Heel toepasselijk nu, aangezien we niet alle spullen hier
vandaan mee kunnen nemen...

Thanx Sylvia!!

De 2e envelop die ik opende was eigenlijk voor onze meiden Sannemarijn en Annelieke. Celine van het blog Made by Celine stuurde mij al eens een mailtje in reactie op mijn vraag naar adressen. Zij vroeg ook om mijn adres, want ze had wat oranje-spulletjes voor de meiden als ze dat zouden willen. En dat wilden ze wel!!

En hier zie je wat de meiden kregen!

Oranje koningswuppies, speciale wuppie-buttons, 2 giga chocoademunten (die binnen 5 minuten werden opgegeten, gelukkig had ik nog even de kans om voor ze thuiskwamen een
foto te maken :-) ) en voor mij nog een speciale Oranje Grazia!! Leuk om weer een Nederlands tijdschrift te lezen!!

Ik zou zeggen, neem allemaal eens een kijkje bij Celine, ze kan prachtig borduren en doet ook aan postcrossing! En ik zou het leuk vinden als jullie volgster van Celine worden, want 9 volgers is voor haar mooie creaties veel te weinig!!!

Super bedankt voor je lieve post Celine!!

En toen de 3e envelop... Deze snailmail kwam van Petronille van het blog Van alles wat, un peu de tout. En ook deze vlop was gevuld met zulke mooie dingen!! Kijk maar!

Een naaldenhoesje, nu gevuld met mooie vilten tulpjes en 
oorbelletjes in blauw en roze. (die vervolgens meteen werden "ingepikt" door de meiden, ieder haar eigen favoriete kleur!), een Hollandse tegeltjes spreuken boekje, een rode boeren zakdoek die
ook nog gevuld was met een prachtig stoffen theezakje, mooie Hollandse lintjes en koetjesrepen!! En een leuke kaart erbij!

Ben meteen in het boekje gaan neuzen en vind dit een heel
erg mooie spreuk:

We nemen geen rugzak mee
uit het verleden maar een
schatkist. 
Elke dag mag je kijken of 
er nog wat moois in zit.

Lieve Petra, ook jij heel erg bedankt voor deze geweldige post!!!

En net toen ik alles op de foto had gezet, ging de telefoon. En dat hebben jullie kunnen lezen in mijn vorige bericht. Maar deze mooie ontvangen post wilde ik daar niet mee combineren.

Ik ga zo denk ik nog even naar het ziekenhuis bellen om te horen hoe de nacht is gegaan, zodat we hopelijk rustig kunnen gaan slapen.

Jullie allemaal een fijne dag!

Update 22.40 uur USA-tijd:
Zojuist gebeld met het ziekenhuis, mijn vader heeft een aardig goede nacht gehad, geen problemen meer met de ademhaling, alleen wel pijn bij het omdraaien. Deze mevrouw vertelde mij dat hij zeer waarschijnlijk in de afgelopen week toch een lichte hartinfarct heeft gehad en dat er nu waarschijnlijk een ontsteking zit. Dit konden ze in de bloedwaarden aflezen. Vandaag krijgt hij een echo van het hart, zodat ze meer kunnen zien.

In ieder geval blij dat mijn vader een goede nacht heeft gehad. En ga ik nu proberen te slapen.



14 opmerkingen:

  1. Fantastische post heb je gekregen :):) zo mooi..... Ik hoop dat je vader een goede nacht heeft gehad.....X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heerlijke post gehad! Wat fijn dat je paps een goede nacht gehad heeft, hopelijk kan jij nu een beetje slapen!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke post meid!
    En hopelijk is je vader snel beter. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post heb je gekregen.
    En heel veel beterschap voor je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke post meis!

    Op naar vandaag en hopelijk nog meer duidelijkheid voor je paps zodat ze snel de juiste behandeling kunnen starten. Is en blijft altijd schrikken moppie. Denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jemig, ik heb dat gemist, heb even teruggelezen. Gelukkig is je vader nu in goede handen maar het blijft wel vreemd dat ze hem zo hebben laten aanmodderen in eerste instantie met iets dat dus wel degelijk ernstig is. Veel sterkte voor jullie, het zal voor jou niet meevallen dat je nu niet dichtbij bent.
    Mijn post was dit keer wel échte slakkenpost zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met je vader.
    Je hebt wel hele mooie post gehad.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke post heb je gekregen... fijn dat het met je vader iets beter gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuke post gehad Elise.!
    wat een zorgen en zo jammer inderdaad dat je nu zo ver weg bent. Sterkte ermee. liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had je vorige blogje gemist maar wat een schrik voor je, hopelijk gaat het snel weer beter met je pap, sterkte hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, lees nu pas je blog, loop een beetje achter. Wat een schrik, nog even en dan ben je weer terug....sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een super leuke post heb jij gekregen zeg.

    heel veel sterkte met je vader,gelukkig gaat het weer wat beter met hem.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post heb je weer gehad en wat een waanzinnig mooie spreuken!

    Fijn dat je vader een rustige nacht heeft gehad, hoop voor jullie (en vooral je vader!) dat dit zo blijft en dat ze vandaag wat wijzer zijn geworden en de juiste behandeling zijn gestart. Wens jullie allemaal nog maar een keer heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel Elise, voor je lieve woorden over mijn blog!
    Ik ben blij dat mijn post op tijd is gekomen, voordat je weer naar Nederland komt.
    Heel veel sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!