maandag 13 mei 2013

Moederdag en papierswap-mapjes

Hebben jullie ook allemaal een fijne Moederdag gehad?? 



Ik wel, kreeg lieve dingetjes van de meiden en heb lekker genikst... Nou ja, das ook niet helemaal waar :-) 

Ik heb vandaag de papierswap pakketjes klaargemaakt, zodat ik ze naar Rosalie van Studio Zakka kan opsturen! Na overleg heb ik voor 6 personen iets klaargemaakt. Deze swap komt op een goed moment, nu hoef ik mijn leuke papier niet zo maar weg te gooien, maar kan ik anderen er blij mee maken!!

De papierswap-mapjes van mij

Nu nog even iets vinden om het in te versturen en dan snel op de bus, want volgende zondag gaan we zelf al weg op vakantie en het moet er voor 7 juni zijn! Dat moet dus hopelijk helemaal goed komen!!

Ook meedoen aan de papier swap?? Meld je dan gauw aan bij Studio Zakka!! Tot 7 juni kun je de pakketjes opsturen.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb jij voor moederdag gekregen zeg, heel lief ♥
    Leuk die swap, maar ik sla even over... er ligt nog teveel snailmail wat ik beantwoorden moet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb mijn snailmails bijna klaar gelukkig, dan daarna even een korte snailmail-pauze voor mij, tot ik in NL weer aan de knutsel kan! :-)

      Verwijderen
  2. lief je moederdag kado's
    leuke zakjes ook zeg maar ik pas heel even ik ga eerst eens de dingen af handelen die ik nog moet doen, anders heb ik straks geen overzicht meer ha ha
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het hier ook, maar dan betreft het de verhuizing. Maar nu hoef ik ook al het papier niet weg te gooien!! Dus opruimen en swappen tegelijk!! :-)

      Verwijderen
  3. Kijk dat is een goed idee. Weggooien is ook zowat hè. Ik heb mijn papiertjes nog niet allemaal uitgezocht maar komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha scheelt dat ik net al het papier al bij elkaar had gelegd, dus ging voor mij redelijk snel. A4-mapjes vullen en tadaaaaahh! Gelukkig doet jouw post naar Rosalie er iets korter over (als het goed is ;-) )

      Verwijderen
  4. Leuk initiatief paperswap. Jammer dat ik net veel dingen heb weggedaan. Anders had ik misschien ook wel mee kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal, echt slim van die swap! ;)
    Mijn moeder was gisteren, op moederdag, ook nog jarig! Dus een dubbel feestje haha!

    Hele fijne dag! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier heb ik eindelijk jouw blogje over de pakjes gevonden. Wat spijtig dat je die mooie mapjes niet meegezonden hebt. Maar met de inhoud ben ik ook al best tevreden hoor. Ik heb het pakje gisteren ontvangen. Heel hard bedankt. Ik ben er heel blij mee en ga de papiertjes zeker gebruiken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had de mapjes wel meegestuurd... Dat is vreemd, misschien werd het te zwaar met het mapje??

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!