zaterdag 4 mei 2013

De eerste dag en post!

De eerste dag van de garagesale zit erop. Waar ik begon met 3 volle tafels, 2 volle kleedjes, 2 dozen en enkele losse grotere dingen, had ik om 16.00 uur nog 1 aardig gevulde tafel en 1 doos over. Ongelooflijk hoeveel er weg ging. Het was veel klein spul, zoals glazen, mokken, speelgoed, Tupperware en andere bakjes en boeken. Opbrengst was nu al over $200,-, ik ben tevreden!! Daarna nog maar even wat extra spulletjes opgezocht (de boel wordt nu al echt een stuk leger), zodat we morgen nog weer wat kunnen verkopen. En dan maar eens zien hoe ver we komen en of zondag nog nodig is...

Ook kwam er nog heel erg leuke post voor mij vandaag!! Van Vera (Geniet van ieder moment) ontving ik heel erg leuke snailmail!!



Vera stuurde me een erg leuke brief met allemaal leuke spulletjes erbij!! Knoopjes, een soort hartjes stickertjes (kan even niet op de juiste naam komen...), thee, thee-labels, label stickers, 2 zelfgemaakte Donald Duck enveloppen en een geweldig mooi USA- boekje voor mijn herinneringen hier!!!

Heel erg dank je wel Vera, ik vind het super!!

Mocht je Vera haar blog nog niet kennen, neem dan snel een kijkje!! Ik vind onder andere haar vergiet-lamp zo leuk...:-) 

Vanavond lekker bank hangen, wat word ik toch altijd gaar van zo'n dagje spullen verkopen...

10 opmerkingen:

  1. Wat goed zeg dat je al zoveel verkocht hebt! Daar doe je het voor toch.
    En wat een heerlijke post van Vera, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk meid dat de verkoop zo goed is gegaan.
    En wat een fijne post!
    Ik ga even op haar blog gluren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke post van vera

    en wat een goede verkoop...succes weer vandaag
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elise, bedank voor je berichtje en het plaatsen van een linkje!
    Ik wilde jou nog een kaartje sturen, maar ik heb je adres niet. Wil de die mailen aan dubbeldjes@live.nl ?

    Groetjes,
    Mariel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, goed bezig, Elise! Succes dit weekend, hoop dat je helemaal los gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het zo goed gaat! Succes met de verdere verkoop. En wat een mooie post heb je gehad.
    Fijn weekeinde!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes, fijn te lezen dat de post goed aangekomen is! Daar ben ik heel erg blij om! Veel plezier met de inhoud! Doe er iets leuks mee! :)

    Succes met de verdere verkoop bij de garage sale! Leuk idee is dat!

    Lieve groetjes uit het zonnige Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat de garage sale een succes is!! Super! En wat een gezellige post :D
    Succes verder dit weekend!! liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed zeg !! leuke opbrengst :-) en wat een gezellige post weer !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! En met zo'n opbrengst is het helemaal leuk!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!