vrijdag 19 april 2013

En ik feest nog even verder!!!

Waar ik vandaag al eerder de post van gisteren liet zien, alsof ik jarig was, zo kwam er vandaag weer post voor mij. Al kwam het dit keer via de buurman, de postbode had het vandaag in de verkeerde brievenbus gedaan...

Maar... de snailmail van *Haakjuffie* kwam vandaag aan!!! Een flinke envelop gevuld met heerlijke thee (met mijn favoriet zwarte bes!!!) in een leuk theeboekje, een mooie zelfgemaakte kaart, een lief gehaakt mini tasje en een leuke kaart!!! Kijk zelf maar!!



Dus ik blijf nog even lekker verder feesten, wordt zo vrolijk van al die leuke post!!!

En dan bijna ook weer tijd voor een feestje van mijn kant... Er zijn de afgelopen dagen weer een aantal lieve volgers bijgekomen, welkom allemaal!!! Ik vind het erg leuk dat jullie de tijd nemen om mijn blog te bezoeken en te lezen!! 

Nog 3 nieuwe volgers en dan heb ik het magische getal van 100 volgers bereikt!! Zodra er 100 volgers zijn, ga ik een give away bekend maken!!

Een fijne dag allemaal!!


10 opmerkingen:

  1. Oef .... Heel fijn dat het aangekomen is , begon me al zorgen te maken . Gelukkig vind je het leuk , geniet er maar van ! Met liefde gemaakt voor je xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker vind ik het leuk, geniet op dit moment van een heerlijk kopje zwarte bessen thee!! :-)

      Verwijderen
  2. Weer zulke leuke post!!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zulke post kun je van genieten
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, dat theeboekje. Zo zie je maar, zelfs post van een ander brengt ideeën naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elise, welkom als volger van mijn blog, ik moest natuurlijk ook even een kijkje bij jouw nemen. Wat bijzonder leuk om over jullie leven in Amerika te lezen dus ik haak ook gezellig bij jouw aan, groetjes van Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!