donderdag 14 maart 2013

Grote bergen...

... met was!!! Zo ziet mijn "laundry-room" er momenteel uit... :-(



De 3 logees zijn vanmorgen na 1,5 week weer vertrokken. Vanmiddag stappen ze weer in het vliegtuig voor een vlucht van 10 uren terug naar Nederland.

En rest mij niets anders dan de wasmachine overuren te laten draaien (gelukkig hoeft dit niet allemaal met de hand!!!) en de boel weer allemaal in oude staat terug te brengen... Jongste dochter weer terug naar haar eigen kamer (incl. al haar kleding en dat is nogal wat!!), haar spullen vanuit mijn werkkamer (of office, zoals de meiden het noemen) terug naar haar eigen kamer en alle badkamers en slaapkamers weer schoonmaken... Ga ik dit in 1 dag doen?? Dacht het niet!! ;-)

Er moet ook tijd blijven voor LEUKE dingen, zoals blogjes lezen, knutselen, met school bezig en misschien nog even naar Michaels... Gelukkig zijn de meiden morgen vrij, dus heb ik genoeg tijd!! 

Nu eerst maar de wasmachine aan het werk zetten!! (en stiekem mis ik nu toch wel even mijn Nederlandse 8 kilo ineens wassende wasmachien!!)

6 opmerkingen:

  1. Haha, rustig blijven, gene stress!
    Alles op zijn tijd, die was wacht z'n beurt wel af!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Take t easy.
    Lekker dat de meiden morgen vrij zijn, gezellig hoor.
    Succes met de laundry hihih.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad rustig aan, je kan toch niet meer doen als je best. Heb ook weleens torenhoge bergen gehad hihi, en dit valt nog wel mee, moet je het hebben vol met zand en gras en....
    yak ! :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik doe het ook lekker rustig aan!! De eerste was draait, de vaatwasser staat aan en de jongste kan weer in haar eigen bed slapen!! Haar kleren hangen weer in de kast, alleen nog even haar boeken kastje terug verhuizen... Voordeel is ook dat haar kamer straks meteen weer netjes is!! Enneeehhhh... ik laat me niet gek maken!!! (Maar ben wel blij dat hier geen zand en gras in zit hihi!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wasmachine zoals in de film ;-)))
    Echt amerikaans hé...hebben ze daar types zoals hier, met deurtje vooraan en glas of bestaat dat niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die hebben ze hier wel, maar zijn meteen 2 of 3 keer zo duur. Toevallig ging de wasmachine hier stuk zo'n 2 maanden terug en moesten we dus een nieuwe kopen... Toch maar een bovenlader gehaald, maar heb liever een frontload!!

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!