dinsdag 26 februari 2013

Sjaal voor de juf

Gisteren verplicht een dag rustig aan moeten doen, had helaas een knallende hoofdpijn (ja, weer die tijd van de maand...), dus mijn bezoekje naar de thriftstore ging helaas niet door. Vandaag nog niet helemaal fit, dus later deze week maar er naar toe!!

Afgelopen zaterdag heb ik, na het lesgeven op school, ook thuis nog les gegeven ;-). Een Amerikaanse collega van mijn man wilde ook graag leren breien op de loom, dus ik heb haar geleerd hoe ze zo kan breien. Aangezien ze druk bezig was op 1 van mijn looms, heb ik haar die meegegeven. Betekende wel dat ik mijn favoriete langwerpige loom kwijt was... Dus heb ik vandaag maar een nieuwe gehaald!! (en ook meteen 1 voor dochterlief, zij wil er ook graag een hebben, ze vind het breien ook leuk! Wordt dus een cadeautje voor haar verjaardag!).

Afgelopen zaterdag had ik met mijn meiden wol gehaald, beide willen graag een sjaal aan de juf geven. Na lang zoeken gelukkig wat gevonden!

Eenmaal thuis zou ik aan de sjaal voor de juf van de jongste beginnen, maar welke steek ik ook gebruikte, de jongste vond het niet mooi.... Grrrrrrr......

Vanmorgen dus ook meteen dikkere wol gehaald. Vanmiddag begonnen en eind van de middag was ik klaar!!! Het is een infinity scarf geworden die 2 keer omgaat (3 keer kan ook, maar zit dan wel wat strakker).. Hieronder een afbeelding.


Het is de bedoeling dat deze pas aan het eind van het schooljaar wordt gegeven, dus ik ben mooi op tijd klaar! Maar goed ook, want de laatste maand zal wel weer druk worden met regelwerk en inpakken...

O ja, toen ik vanmorgen naar de winkel reed, reed deze auto voor me...

APK hebben ze hier blijkbaar niet... Deze auto werd met spinnen (snelbinders) aan elkaar gehouden...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!