donderdag 28 februari 2013

Pin-it button toevoegen

Internet-muts die ik ben, was ik nog niet helemaal tevreden met mijn layout... Er moest nog 1 dingetje bij: een "Pin-it" button in mijn blogjes!!!

Nou ben ik dus een echte muts met dat soort dingen, dus maar weer aan het Google-en geslagen!! En daar kwam ik wederom op de site Bloggersentral terecht.

Via deze link Pin-it button heb ik nu in ieder bericht van mij een  vermeld staan.

Hieronder nog even de volledige link voor de zekerheid 

http://www.bloggersentral.com/2012/11/pinterest-pin-it-button-with-counter.html

Denk er vooral wel goed om eerst een back-up te maken!!!! Was best een beetje lastig, op een gegeven moment moet je een klein regeltje zien te vinden (<data:post.body/>) dit heb ik gedaan met behulp van "Ctrl+F".

Opmerking: dit icoontje heeft er wel een teller bij staan!!! (Ik was allang blij dat het me gelukt was, dus dat maakte mij niet zoveel uit ;-) )

Succes!!!!!

1 opmerking:

  1. fieuw. dat is mij te technisch :-)

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!