vrijdag 15 februari 2013

Katten!!

Al zolang ik me kan herinneren hebben wij katten gehad. Eerst al toen ik thuis woonde, van jongs af aan, maar ook toen we gingen samenwonen kwamen er al snel weer katten in huis!! 

Omdat we het onze katten niet aan wilden doen om 2 keer 10 uren te moeten vliegen, hebben we een nieuw baasje voor ze gezocht. Gelukkig was er een erg lieve meneer in het zuiden van NL die op zoek was naar 2 katten. 

Eenmaal in Amerika miste ik toch het gezelschap van katten om me heen... Mijn man zover gekregen dat er weer katten kwamen en zodoende heb ik op mijn verjaardag deze broer en zus mogen ophalen!!

Rode kater is Taz, donkergrijze poes heet Gracie.



Dit zijn Turkse Angora katten, ze komen bij een opvang vandaan. Hun vorige baasje was plotseling overleden, toen wij ze kregen waren ze 11 maanden oud. Het zijn lieve katten, maar o zo nieuwsgierig! Ze maken zonder problemen (keuken)kastjes en lades open.... om er vervolgens alles uit te halen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!